Van Monterey naar San Francisco

22 juli 2013 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Gisteren zijn we in San Francisco aangekomen. Het was nogal hectisch omdat we voor 17:00 uur de auto moesten inleveren. We hadden 's morgens nog de 17 miles drive gereden en dachten dat we ruim de tijd hadden. We gingen ook langs Gilroy, de premium outlet stores. Toen kwamen we erachter dat we nog 2 uur hadden om in San  Francisco te komen. Het ging allemaal goed tot 6 mijl voor het hotel. De wegen zaten allemaal vast en we zetten de tomtom alvast op de locatie van hertz. Die had de weg dat het nog niet zo druk was en zo kwamen we alsnog eerst bij het hotel en daarna vlug naar Hertz. 16:51 uur hadden we de auto ingeleverd! We moesten weer teruglopen naar het hotel, waar stefan en sander de koffers al op de hotelkamer hadden gezet. 's Avonds was het even zoeken voor een restaurant, het werd een amerikaans hamburger restaurant Mell's drive. Teruggekomen bij het hotel wou Sander even het koffertje met de laptop van het bed afhalen. Met een zwaai viel de laptop hard op de grond. Het viel precies op een hoek. Hij doet het niet meer! Dus nu ben ik aan het tikken op de ipad. Even geen foto's vandaag.